Prăjitură raw cu nucă, măr și caise

Nu-mi trece pofta de dulce nici când căldura își face de cap! Ce să mai spun, îmi caut scuze de tot felul dar nu îmi iese mereu…și pentru că nu îmi iese, mă potolesc cu o rețetă răcoroasă. Cam cum ar fi aceasta: cu nucă, măr și caise.

Cam jumătate de oră lucrezi la ea și măcar vreo doua ore să ii dai voie să se odihnească la rece.

Așadar:

BLATUL

  • două căni de nuci pisate (poți folosi orice fel de nuci, după pofta inimii!)
  • 3 linguri de ulei de cocos
  • 1 linguriță extract de vanilie
  • 2 linguri de miere

UMPLUTURA

  • 6 mere potrivite, rase fin (fără coajă)
  • 6 caise bine coapte, pasate
  • 4 linguri de semințe de psyllium
  • sucul de la 1/2 lămâie
  • 2 linguri de miere
  • 1 linguriță scorțișoară măcinată

Pune toate ingredientele pentru blat într-un bol și amestecă-le bine, după care răstoarnă compoziția obținută într-o formă de tort cu margini detașabile (diam. 20 cm.).

Umplutura se face la fel, amestecând toate ingredientele. Pune-o peste blatul de nuci și apoi dă-o la rece și așteaptă să se închege (de la semințele de psyllium).

Ș-apoi e gata!

DSC08765 DSC08763

Lasă un comentariu